Роботи на курси підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури

[su_button url=”https://drive.google.com/file/d/0BzT5dYnGwbTON2FpRWRTSmFWdG8/view?usp=sharing” target=”blank” style=”3d” size=”4″]Нові рекомендації [/su_button]
Clipart-Cartoon-Design-21

Однією з форм випускної (атестаційної) роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації є авторський проект, яким може бути програма (факультативу, виховної роботи, гуртка, спецкурсу тощо), сценарії справ, конспекти уроків, методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладі освіти, які необхідно подавати на паперових та електронних носіях з метою їх розміщення на сайті «Мій кращий урок» освітнього порталу інституту.

Автор гарантує, що матеріали його авторського проекту створені виключно його творчою працею, і бере на себе повну відповідальність перед третіми особами за порушення авторських прав.

Тематика  робот на курси підвищення кваліфікації

1. Основні вимоги до сучасного уроку фізичної культури з учнями різних вікових груп.
2. Вікові закономірності розвитку основних фізичних якостей та рухових здібностей школярів та шляхи їх реалізації в ході навчально-виховного процесу.
3. Підхід до формування освітніх завдань на уроках фізичної культури.
4. Підходи до формування оздоровчих завдань на уроках фізичної культури.
5. Шляхи підвищення розвиваючої спрямованості уроків фізичної культури.
6. Підходи до формування виховних завдань на уроках фізичної культури.
7. Формування в учнів навичок самостійних занять фізичними вправами.
8. Сучасний урок  фізичної культури: зміст, вимоги, організація, класифікація, досягнення мети.
9. Система домашніх завдань із фізичної культури та здійснення контролю за їхвиконанням.
10. Виховання у школярів інтересу до занять фізичною культурою.
11. Самоаналіз та критерії визначення результативності уроків фізичної культури.
12. Методика визначення рівня фізичної працездатності школярів.
13. Фізична підготовленість, рівень фізичної працездатності учнів школи.
14. Технологія виховання звички до систематичних занять фізичними вправами.
15. Реалізація засвоєння учнями теоретико-методичних знань із фізичної культури в умовах школи.
16. Зміст та методика навчання рухових дій учнів за різними розділами навчальної програми.
17. Застосування ігрового методу на уроках фізичної культури.
18. Застосування змагального методу на уроках фізичної культури.
19. Застосування методу колового тренування на уроках фізичної культури.
20. Застосування строго регламентованих методів на уроках фізичної культури.
21. Вікові особливості дозування фізичних навантажень.
22. Місце фізичної культури в руховому режимі школяра.
23. Особливості фізичного виховання школярів сільської місцевості.
24. Особливості фізичного виховання школярів, що проживають на забрудненій радіацією місцевості.
25. Шляхи підвищення моторної щільності уроків фізичної культури.
26. Роль фізичних вправ у збереженні та зміцненні здоров’я.
27. Основні принципи застосування фізичних вправ.
28. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
29. Нетрадиційні засоби фізичного виховання в навчально-виховному процесі з фізичної культури.
30. Загальношкільні спортивно-масові та фізкультурно-оздоровчі заходи.
31. Значення комплексного тесту в програмі фізичної культури.
32. Сучасні підходи до змісту фізкультурної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
33. Особливості фізичного виховання школярів старшого шкільного віку.
34. Методика навчання футболу у школі.
35. Вимоги до фізичного виховання школярів на сучасному етапі.
36. Види фізичних навантажень та їх інтенсивність.
37. Застосування методу колового тренування на уроках фізичної культури.
38. Роль рухових якостей у фізичній підготовці школярів.
39. Рухливі ігри в системі фізичного виховання дітей.
40. Розвиток м’язової сили у молодшому, середньому та старшому шкільному віці.
41. Українські народні ігри у фізичному вихованні.
42. Професійна компетентність учителя фізичної культури та її формування.
43. Значення рухової активності для зміцнення здоров’я.
44. Особливості організації і методики занять з футболу в загальноосвітній школі.
45. Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня молодших школярів.
46. Загальна характеристика легкоатлетичних вправ, що включені в програму та методика викладання легкої
атлетики.
47. Методи та засоби розвитку швидкості в середньому шкільному віці.
48. Підготовка до туристичного походу.
49. Методика розвитку фізичних якостей на уроках легкої атлетики.
50. Соціальне значення фізкультури та спорту. Міжнародний спортивний рух.
51. Методичні особливості навчання гри в баскетбол.
52. Соціальні та медико-біологічні особливості життєдіяльності дітей, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.
53. Розробка комплексів загальнорозвиваючих вправ з музичним супроводом.
54. Мотивація дітей до самостійної фізичної підготовки учнів.
55. Обґрунтування методики фізичного розвитку дітей старшого шкільного віку, які проживають на території
забруднення та відносно чистої зони.
56. Використання методів і засобів навчання для вирішення завдань на сучасному уроці фізичної культури.
57. Методика розвитоку витривалості у школярів середніх класів.
58. Методика розвитку витривалості у школярів старших класів.
59. Методика розвитку сили у школярів середніх класів.
60. Методика розвитку сили у школярів старших класів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *